Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ALFA ROMEO


Θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολόνα
βρήκα τον χρυσό κανόνα

Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ Alfa Romeo

Καλοκαίρια και χειμώνες
να ‘ναι γύρω μου ελαιώνες
πίσω μου όλ’ οι αιώνες

Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει
και σε πειρασμό με βάζει
δώσ’ του να πατάω το γκάζι

Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόντα
πιάνω τα εκατόν ογδόντα

Γεια σας θάλασσες και όρη
γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την Κόρη.

Οδυσσέας Ελύτης "Τα Ρω του Ερωτα"/ Ανορθογραφίες

2 σχόλια:

  1. έχω τον πειρασμό να σχολιάσω,,αλλά όταν κανείς τρέχει με 180, απλά τον περιμένεις στην επόμενη ανάσα σου.

    καλημέρες ,σκορπιέ, στη Σαλονίκη,όπως ξέρεις πολύ καλά ,τα πάντα ακινητούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχετε το προνόμιο της ακινητούσης κίνησης κι εμείς της κίνησης με 180... απλά, δίπλα από τους ελαιώνες, τα πεύκα και τη θάλασσα.....

    Καληνύχτααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΡΟΥΜΠΙΝΑ - Η γκεζερά της Αθωότητας

  Μπορείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο από το e-shop των Εκδόσεων Ελκυστής, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:  You can get the book from ...