Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Ξέχασα να γράφω
μόνο πίνω σκέψεις 
χνηλατώ στ΄αποκαϊδια
του σταχτοδοχείου
τη νεκρή μάνα μου

Τα φεγγάρια έλεγες
είναι για τους ρομαντικούς
κι εγώ
έχω ξεπεζέψει
από το φεγγάρι μου
πατώ στις λάσπες
αισθάνομαι την υγρασία σου
καθώς η βροχή
υγραίνει τη θάλασσα
και τη ρυτιδιάζει

Η ζωή βαραίνει το μολύβι 
μολύβι οι λέξεις
όσες καλημέρες κι αν ανταλλάξουμε
το πρωί
δεν θα ναι ίδια τα μάτια σου
ίσως χαμογελάσεις
με μια γουλιά εσπρέσσο
αλλά ως εκεί

Δεν φταίω θα μου πεις
που ξεράθηκε ο βασιλικός
ήταν που δεν είχα
άνθρωπο
να αφήσω στο πόδι μου
να ξέρει από αρώματα
όσο εσύ έλειπες


Χ.Λ Αυγουστος 2013


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΟΥΜΠΙΝΑ - Η γκεζερά της Αθωότητας

  Μπορείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο από το e-shop των Εκδόσεων Ελκυστής, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:  You can get the book from ...